onsdag 8 april 2015






Tänkte bjuda på några fotografier av mig, gillar inte att posera,men här skall ni få några fotografier som grann tjejen har tagit av mig,ni ser skymten av hundarna också som är nyfikna och också vill vara med på ett hörn,tvätthögen på sängen behöver ni inte bry er om det bjuder jag på .Tvätten brukar jag stryka i gästrummet ,men den brukar bli och ligga tills det är en enorm hög och jag får inspiration och ta itu med den.

Skjortan jag har på mig är Lingon o Blåbär,Jeans leggins Kappahl,skor calou

Blir också en bild  av kära egodelar.Gillar typ allt i fattigmanssilver och glaskupor,den lilla är väl söt eller hur,skulle vilja ha en stor också,har inte hittat nåt lämpligta att ha under den lilla glaskupan så för tillfället  har jag några små glaskulor liggande under kupan  i fattigmannsilver,brickan är House doctor.
Ha en bra fortsättning på dagen,ute blåser det så allt flyger.,och själv föraöker jag åtehämta mig med en envis förkylning ,som inte vill ge med sig.
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar