söndag 12 april 2015






Vilket väder det varit idag,solen lös med sin frånvaru.Efter arbetsturen idag tog jag mig en tupplur,nu känner jag mig utvilad men kan lätt bli så att jag vakar hela natten, hm...

Kolla gardinerna på bilderna vilka gillar ni bättre,just nu hänger det spetsgardiner i gästrummet ,de är så härliga,hade vinröda gardiner hängande i gästrummet över vintern.Bägge tycker jag är bra alternativ,men spetsgardinerna är nog ett strå vassare eller hur?

Läste härom dagen om ett bra tips att putsa silver,är urusel på sådant.Här kommer tipset:
Sätt folie i en form eller större burk,häll i bottnet av folien 1 dl havsalt ,häll över  kokande hett vatten så de täcker  "silvret",låt dra 15-20 min.Alla mina silver bestik blev som nya.

Den nedre bilden  är en  inspirationsbild  fint eller hur skulle vilja  ha det likadant.Drömma får man.Det är en annan sak om drömmen går i uppfyllelse.

Imorgon är det måndag och strax fredag igen.Ha det bra!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar