fredag 17 april 2015






Hej ! Vet ni det är fredag igen och har ledig dag,bättre väder kunde det förstås vara,ibland skiner solen sedan kommer det en regn eller hagel skur.
Nästa vecka kvar och jobba sedan har jag semester igen,hoppas då att vädret är fint,borde nämligen  plantera plomm och körsbärsträdet och hallon buskarna,de står snällt och väntar i garaget.Fönstern borde också tvättas på utsidan....Levet på hoppet om vackert väder.
Fredagen till ära bjuder jag på några bilder av mig själv.
Grå kofta  och grå T-shirt Från Lindex, mjuksibyxor Tina Wodstrup  made in Denmark ,jätte sköna  kan jag lova.
Jeans leggins Kappahl  och favoriter.
Den skojiga färglada skjortan Är av ett märke som Ged Landon ,härlig eller hur...
Tygskorna är crocs bara att sticka in fötterna i inga snören och  sandalerna utan remmar är jätte härliga på foten.
Kolla den vita handväskan jätte söt ,den rymmer inte så värst mycket ,men man klarar sig bra med  mindre grejer i en handväska ,desstu större väska = mer grejer och aldrig hittar man nåt i den då man letar efter just den grejen utan att svänga upp och ner på hela väskan.
Hundarna är ju självfallet med på ett hörn,de jag har i famnen från v.Helmi till höger hennes pappa Stiven.
Här är det val,på söndag borde   rösta ,men  har inte klart för mig vilken kandidat jag skall rösta på ännu....
Ha ett trevligt veckoslut!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar