tisdag 28 april 2015

Vila Tunika

Vila Tunika

Cream Tunika

Cream T-Shirt

Cream T-Shirt

Jackpot Tunika

Jackpot Tunika
Hej på er!
Idag har det varit härligt väder,varit effektiv idag ,fönstren tvättade på utsidan,varit på en h promenad med hundarna på morgon ,cyklade till mataffären idag ,fast jag cyklar för det mesta.

Kollade garderoben och prövade lite sommar kläder ,längtar efter sommaren ,gör inte ni det också?
Vila tunikan med papegojor är   min favorit och hänger med tja jag tror det blir tredje sommaren  irad.
Creme tunikan hänger med för första gången ,Creme T-Shirten andra året irad.
Jackpot tunikan är flere år gammal men hör också till en av mina favoriter.
Våra hundar är jätte nyfikna så de hänger alltid med på ett hörn ,vill ju kolla vad som pågår.

Här I Finland firar vi valborg på torsdag,vet inte ännu mat menun,men tror det blir grillmat med nypotatis.
 Desserten är det ända jag har klar= tårta mera avslöjer jag ej,har tänkt baka den med glutenfri mjölmix får se hur den blir,min mage mår nämligen inte bra av vetemjöl,fast det inte ha konstatreats att jag har gluten.
Bilden och recptet på tårtan får ni senare.
Önskar er alla en trevlig Valborg /Första maj!
Kram:-Nina-  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar