söndag 26 april 2015






God kväll på er , vaknade till  ett grått trist väder ,inte ens hundarna ville ut, på em. klarande de upp och solen  dök upp. 

Tänkte visa bilden / bilder på min nya tallriksäll som ser så där lagom gammal ut har,funderat på och sprymåla den vit  men får se hur det blir ,vad tycker ni?
Tallrikstället är köpt på fb-loppis.Den på de översta bilderna.
Den moderna tallrikställen är min tillsvidare men har den till försäljning,.

Kolla  hyllan på toaletten,den har fått en annan konstgjord blomma ,och så har jag ställt en väckarklocka på hyllan ,inte för att kolla hur länge jag är där ,men för att ha koll på hur lång tid jag har på mig att borsta tänderna då jag har morgontur,brukar bli bråttom på morgnarna.

Plockade tussilagon och satte i ett litet glas under glaskupan,fint eller hur?
  
Kram: -Nina-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar