måndag 20 april 2015







Hej på er ,har haft ledig dag idag men är rätt så trött ,det var riksdagval här hos  igår och kollade på valvakan  ,blev rätt så sent och så vaknade jag relativt tidigt ,typiskt då du har ledig dag...

Kolla mitt äppelträd blommar,inte ute men innohus och det är grenarna jag tagit in som slått ut dekorativt eller hur.
Flere har visat sina muumin muggar här på nätet så jag måste ju också visa mina ,har 20 st,har inte köpt muggar på typ  tre år men skulle gärna vilja ha flere.

Ni skall få  ta en titt i mitt kärlskåp också där det mest är arabia  porslin, plast kärl ä jag inte så förtjust i.Har rätt så rymliga skåp som rymmer en massa kärl.

Paradhanduksställningen är köpt för flere år sedan på ett kvällstorg,har flere gånger tänkt måla den vit men har låtit bli,tycker den är fin som den är eller hur...

Till sist visar jag en bild som jag fotograferade till ide mappen,en sådan har jag tänkt fixa till sommaren ...
Ha dett gott!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar