fredag 15 april 2016



Idag har jag varit och gratulerat mamma på födelsedagen ,gav henne en boll av pappersgarn med ljus slinga i ,bollen har jag själv gjort.I tidigare inlägg kan ni se dem...

Vad använder ni för shampo då ni tvättar håret?!
Jag använder shampo som jag köper på frisör salong , det har jag gjort  allt sedan jag började förtjäna själv.Jag har prövat en massa shampon  men de jag gillar bäst är Lumo och four reasons, de är bägge inhemska.Jag färgar ju mitt hår så jag använder för färgat hår...
Lumos balsam ger en härlig mjuk känsla i håret som är svår att beskriva.
Tidigare har jag använt av four reasons med vit etikett denna är svart och inte direkt för färgat hår men fuktigivande och med en härlig doft av toffe  det är en nyhet ..Bägge är värda att pröva...
Four reasons har också torr shampo , har aldrig använt så det är lite främmande för mig...

Kolla jag har ännu mina påskägg och zinkhöna framme ännu ,de får bli kvar för det är ju inte så mycket påsk i dem eller hur...
Jag har läst en bok av vem tänker jag inte nämna ännu men det kommer att bli skåpröjning en tid framöver  här hos mig....Och det kommer att ta tid inget man gör på noll time...
Önskar er alla ett trevligt veckoslut...Lite varmare kunde de allt få vara...
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar