onsdag 27 april 2016





Blåsippan ute i backarna står niger och säger att nu är de vår....ja det blev helt plötsligt varmt på kvällen så än finns det hopp om värme och sol...
Fick blåsipp och rödsipp rötter av min mamma på hösten  de är få men de förökar sig nog tror jag...
Blev ledig efter vaknätter idag så nu är jag ledig två dagar ,jobbar förstås på valborg , ibland är det trist och jobba då de flessta är lediga under veckoslut och högtid , men man blir ju van efter så där över tjugo år...

Tänkte visa er lite bilder från gästrummet,det är litet men svår möblerat ,sängen går bara att ha där den är eller under fönstret...

Förslag tages emot ...
Kistan den fungerar som nattduksbord och förvaring... 
Har inte så mycket prydnads grejer ,de jag har brukar jag ställa fram och plocka bort , gillar inte och ha så värst mycket framme ,det där med damm torkning ni vet , låter det bekant...
Imorgon blir  det och  städa som så ofta då jag är ledig...
Jag har  kollat några recept på cheescake och andra bakverk,trots att jag jobbar så visst skall det vara nån form av tårta...och nån jag inte tidigare gjort...
Njut av värmen om den nu äntligen är här ni som är lediga...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar