onsdag 6 april 2016












April redan,  snart har vi sommaren här .....
Idag fyller våran rara lilla Max fyra år( den svarta) och han har förstås fått tårta  och de andra med förstås , tårtorna serveras ju på bästa arabia porslinet..... skall de kalasas så skall de...
Grann tjejen var över med paket  hundgodis = frystorkad kyckling som även de av hundarna med mindre tänder kan äta...
Max fick också ett köpkort till en djuraffär  av granntjejen ,hundarna har kvar köpkortet de fick till julen ännu, det blir ett tält till för de är populära hos oss , får börja med kölapp till dem för alltid är det nån som vill in i tältet då det är upptaget....
När jag härom dagen var ute på gården så hade jag sällskap av dessa  harar ,vi har tre stycken som trivs på våran gård och i grannskapet de är inte rädda  för oss inte ens för hundarna....
Tulpaner ja de hör liksom våren till eller hur?! Tulpaner från Amsterdam .. oj vad jag längtar att få se pionerna slå ut i blomm...
Hundarna ligger utslagna efter allt kalasas och ja jag får väl också gå och lägga mig så småningom , ingen sovmorgon imorgon....
Ha det bra!
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar