söndag 23 oktober 2016









Det har ju hänt en hel del sedan sist...
Har ätit tre antibiotika kurer för bihållsinflamation och det har inte hjälpt  har nu fått  kortison tabl ordinerat som jag skall ta en tid + näsdroppar sedan blir det magnetröntken och öronläkar besök i slutet av nov hoppas  jag är klokare då för det här är inte  bra.....
Var med mannen i huset till grannstaden då han hade läkarbesök och där köpte jag ett par halti icebugg (födelsedagsgåva)  till nedsatt pris...nu skall jag förhoppningsvis stå upprätt...har förut haft "löstagbara buggar " nu slipper jag dra av och på....

Har även en ny mössa  vet inte när jag köpt en ny sist  åtta år sedan minst...så det var på tiden....

 Att besöka H& M home är också ett måste då jag besöker grannstaden, med mig därifrån hade jag ett doftljus och en  bommullskorg  har tänkt ha halsdukar i korgen....
Ett besök hos Zara är också en självklarhet och alltid kommer jag hem med nåt därifrån...

Julklappar i oktober ja jag   fick faktiskt en ny telefon av mannen i huset men inte kunde jag hålla mig till december så den är redan i bruk tagen , det är en Samsung Galaxy J5 är så happy är som barnen , ögonen tindrar  och strålar ja ni vet hela fadirullen...
Ännu lite att lära mig, granntjejen har lovat hjälpa till ännu ..men hej jag kan gå in på instagram.. som jag har längtat efter det....
Ja värmeljushållaren jag gjorde av betong kan ni också se på bilden...
 Imorgon har de lovat slask/ regn  dags för det tråkiga vädret ,not me like....
Kram:Nina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar