måndag 3 oktober 2016







Redan oktober,snart är sommar blommorna ett minne blott , dagarna har  dock varit varma men inte kvällarna och morgnarna....

Känner mig full av energi och har varit betydligt piggare och sömnkvaliteten är betydligt bättre  och det är ju en positiv sak eller hur....
Tänkte visa er lite  nya favorit kläder så här inför hösten...
Den vinröda cardigan är köpt scond hand den grå är från Zara likaså legginsarna.
Poncon är av märket Broadway och   och köpt hos prisma likaså bootsen som  nog inte är bekväma jag hitter sällan bekväma skor eller stövlar jag har så besvärliga fötter är de för hårda får jag väldigt ont i fötterna borde få pröva skor och stövlar några veckor innan man bestämmer sig för köpa eller inte köpa..
Det är sägs ju att man skall satsa på fötterna och sängen dvs bra skor och madrass är A och O...
 Nu när hösten knackar på dörren är det så mysigt med tända ljus i varje vrå ,  och ja  det har jag ju också....
Önskar  er en trevlig fortsättning på veckan!
Kram -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar