fredag 28 oktober 2016




God kväll på er!
Börjar bli enormt trött på att vara sjuk är sjukledig igen det känns som jag är mer sjukledig än på jobb,  en eller två dagar på jobb sedan sjukledig igen.Igår ringde läkaren mig och frågade hur jag mådde  idag läkarbesök igen för i går bara snurrade det i huvudet  fick ligga i sängen för att inte däcka ihop hjärtat bultade på som bara den trodde det var biverkningar av antibiotikan men  idag fick jag bekräftat att de är på grund av infektionen  trummhinnan rör sig inte alls på vänsta örat så örat är också inflamerat.
Jag vill bli frisk och bli mitt normala jag , det känns som jag skulle ha en glaskupa över huvude inte hör jag nåt heller på grund av inflamationen och hörappareterna kan jag inte använda för det  skall man inte göra om  örat är inflamerat.....
För flere år sedan var jag ungefär i samma situation då öronläkaren typ punkterade örat en gång i månaden jag minns en gång det vatr strax före jul då han punkterat örat igen en gång tyckte säkert så synd om mig så  det besöket betalade jag inte fullt pris för det var väl hans julklapp till mig.
Då försvann hörseln också varje morgon då jag vaknade tänkte jag idag hör jag men det gjorde jag inte...
Håll tummarna uppe så jag snart blir frisk....

Här hemma har tiken löptid men inga problem då hanarna är kastrearde visst sexstar hon för hanarna ni vet svansen åt sidan och välkommen och stig på men det händer ju inget... 

Kolla mina taika muggar det började med en som jag köpte på loppis och efter de har det blivit flere och gillar dem faktiskt väldigt mycket...Jag har köpt en av varje istället för samma färg tycker det är kul med olika färger...Sålde några muggar på nätet som jag inte hade användning för och köpte flere taika muggar istället. Bättre att sälja bort iställt för att stå och damma i skåpet och jag är ju väldigt mycket för återanvändning....
Vi börjar närma oss den mörka tiden nu då det är som mörkast det är nu det börjar bli åtgång på ljus hos mig  tända ljus från morgon till kväll ...lite här och där....

Jag har en hel del julmagasin som jag skall läsa nu då jag är sjuk  få nya ider och inspiration till jul.Jag är julmänniska till 100 %
Ta väl hand om varandra...Ingen vet hur morgondagen ser ut!
Kram: Nina
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar