söndag 16 oktober 2016







God kväll på er!
Har ändrat om lite här hemma hos mig för en tid sedan... lite grejer har bytt plats...
Där den vita stolen står i hallen stod tidigare mjölk kannan hade paraplyn i den tidigare nu fungerar mjölk kannan som blom pidestal i vardagsrummet...
Stolen som står i hallen är ett lopppis fynd har en av samma  modell i gästrummet gillar denna stol modell ....
I hallen behövde vi nåt att sitta på funderade på en bänk men den måste vara ganska kort eftersom toa dörren är på ena sidan  och köksingången på andra så det blev smartare med stol....
Ställde ett hus brevid stolen som jag satte en ljuslinga i  jag är så där smått  förtjust i ljuslingor...
Slingan  som hänger vid gardinen är vid öppningen till vårt sovrum, måste förminska bilden så den obäddade sängen inte kom med på bild för vi bäddar aldrig sängen...hi,hi....

Jag äter tredje antibiotika kuren i rad   varit sjuk sovit så gott som alla dagar har bihållsinflamation som inte vill ge med sig enligt röntken bilderna är det en massa geggimoja i vänstra bihållan.Torde slippa till öronläkare inom 1-7 dagar  så vi får hoppas jag får hjälp då....

Önskar en bra början av veckan!
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar