torsdag 13 oktober 2016










God morgon allesammans....
Jag har planterat lite höst" blommor" de har ett bra urval hos kukkatalo i våran stad,tror bestämt att jag gör " julblommor" själv iår....
Hundarna fyllde år nyss blev serverade hundtårta förstås,glömde förstås att servera på arbaia tallrikarna i år  men de tog inte illa upp.....

Igår sov jag hela dagen nästan läkarbesök igår och bihållsinflamation tredje gången i rad... tredje antibiotika kuren på gångs det tar på krafterna det här okey jag vet att jag har trånga gångar på v sidan borde kamnske fixas med en op... 
Det är länge sedan jag hade inflamation sist det är nån envis bacill som inte vill ge med sig igår var jag dock på röntken och läkaren ringer idag så får vi se vad som händer efter det....

Vi har haft  en härlig höst inget regn  vilket är bra dock inte för växtligheten men det hinner nog ösa ner ännu...
Mössa och vantar har fått åka fram för så kallt har det blivit vi hade  mellan +2,9-+
 4 c igår...

 Ljusslingor hör till mina favoriter de hänger lite här och där den ni se på bilden köpte jag hos anttila för -40%  den är grå och vit  .....
Önskar er ett trevligt veckoslut....
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar