onsdag 26 oktober 2016





God kväll på er!
På söndagen besökte jag ett loppis jag brukar besöka och gjorde endel fina fynd det rosa säng överdraget ,svartvita kudden ,halsduk som jag har en hel del av men denna måste jag absolut få ni vet... och en stor kopp som jag har klart för mig  vad jag skall använda den till  det blir ju snart dags att köpa de första hyacinterna så en hyacint kommer att sitta så bra så i muggen...
Hundarna fick också en filt .....
Nu är det bara de svarta gardinerna som fattas ....
Jag är inte så förtjust i rosa men tycker det passar bra med grått svart och vit beställde också  vimplar på band i grått och rosa  som arbetcentret skall sy åt mig.....
Ja och så fyndade jag en Arne Jacobsen mugg på loppis på nätet  helt ny... måste bara få några till ....

Mina nya samsung galaxy  oj vad jag gillar den telefonen  den har alla finneser jag behöver  och är dessutom lätt att använda.... 
Hade tidigare en nokia lumia gillade den inget vidare kameran var trasig  telefonen stängde av sig själv lite nu som då ändå var den inte ens två år  fast livslängden på telefoner nufötiden är ju två år .....
Det blir nog ingen nokia för mig längre....  Nokia  tycker jag svårare att använda och ja nokia har nog blivit efter i utvecklingen....
Hallelluja för samsung.....

Börjar bli enormt less och trött på denna bihållsinflamation  på måndag var det dags för läkarbesök igen... var helt mosig då jag kom hem från jobbet ...Ny antibiotika kur den fjärde i rad desutom äter jag kortison också ena örat full av vätska ...kommer att kräva att det tar blodprov för att kolla vad de är för bakterie och de måste ju kolla vad för antibiotika som tar kål på denna bobba....
Jag har trånga gångar så det gör ju inte saken lättare. 
En månad är lång tid tills jag får besöka en  öronläkare nånstans är det fel med sjukvården här i vårt land när du måste vänta så länge då det dessutom är akut....
Att äta så många antibiotika kurer tar både på kropp och själv och motståndskraften är = noll...

Men det kommer förhoppningsvis en annan dag.....
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar