torsdag 10 december 2015






God kväll!
Vilket busväder vi har igen,regn och storm känns som det stormar  hela tiden.
Har haft ledig dag även idag och det spenderade jag med att vara och klippa  och färga håret
resultatet kan ni se på bilderna.
Gjorde morotslåda idag ,potatislådorna fixade jag under veckoslutet bara rotlådan kvar.
Nuförtiden fryser jag lådorna ogräddade...
Jag har en ny  julkrans utanför ytterdörren  fin eller hur ?!
har förut haft tomtar men nu ville jag ha nåt annat men utbudet börjar vara ganska dåligt allt är slutsålt...
Kolla paradhanduken ...15 år minst har jag haft en  med tomtater med färg tryck men den här hittade jag i sommras hos mannens mormors gamla hem och den blev min det har varit mannens mormors och den är så fin så eller hur...?!
Torkar apelsinskivor i ugnen och det brukar ta flere  timmar innan de är redo att tas ur ugnen...
Ha det  bra,önskar er ett trevligt veckoslut...
Kram:-Nina-

2 kommentarer: