torsdag 17 december 2015








God kväll på er!
Tredje advent kom och gick jobbade nätter under veckoslutet och så här inför jule är det bråda tider..
Jul granen tog vi in igår var och högg den hos min mamma den är inte så stor men rymdes bra in i vår lilla bil,några smågranar har jag också ställt i glasburkar här och där tom tvättstugan har en egen liten gran och julpynt...
Fotograferade lite enskilfda julpynt som är nya för iår ,jultomten glaskulan ochbalettskorna är köpta i Uk är de inte fina?!
Bakade maltlimppor igår en sats på tre under veckoslutet blir det tre till ger bort istället för julblomma.
Rotlådor och pepparkakor  har jag kvar att göra,pepparkakorna gör jag på söndag med granntjejen kör med färdig deg det är länge sedan jag gjorde egen,när min dotter var liten körde jag alltid med hemgjord deg hur gör ni har ni klart allt till jul redan?!
Själv kör jag nätter från 23-25.12.
Ha det gott  nu en liten kvällsbit sedan kastar jag mig nog på örat...och sussar sött.
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar