tisdag 1 december 2015






God morgon!
Allt väl?! Själv har jag fasingens ont i  min ena häl  från och till  tror själv det är hälsporre men  har läkartid nästa Tisdag så vi får väl se det har gjort ont i flere veckor redan...
Ni har överlevt stormen som härjade på på Måndag?!Här hos oss stormade det nog minsann var svårt och stå upprätt  och att använda paraply  var  onödigt...
Hade ledig dag igår vi fixade lite julbelysning på gården  vi hade lite  olika åsikter om hur  och var lampor och ljus skulle sitta  men slutresultatet kan ni se på bilden..
Lite jul dekorationer  får ni också se min mysiga: tomten  i glasburken jul på toaletten jul på stegen på stegen sitter två bukowski nallebjörnar med tomteluva...
Frukosten hos mig kan se ut så här  :Turkisk jogurt med bär och salladsmix,bröd  fast äggmackor är det inte varje morgon. Frukost äter jag ofast efter promenaden...
Typiskt då jag skulle ha sovmorgon vaknar jag tidigt   borde ringa min "promenadkompis" har inte varit på långpromenad på ett tag på grund av regn och onda foten  kanske jag gör ett loppis besök efter det ....
Ha det bra!
Kram:-Nina -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar