torsdag 28 maj 2015

Life style outlet 2 and second hand

Odd Molly tunika

Odd Molly tunika

Odd Molly tunika

Chill Norway tunika och calou skor
Sol och hav och bölje dans har alltid haft mig nära,bor inte vid havet ,men största delen av mitt liv har jag gjort det.
En månad kvar till semestern.Idag har jag varit på skolning hela dagen ,kanske jag blev lite klokare...hm..
Översta bilden är en lifstyle och 2 and hand second affär som jag varmt kan rekomendera,hade min bardomsvännina på besök förra veckoslutet och då ville hon också besöka den förutom två andra loppisar och en outlet mega store affär som jag också varmt kan rekomendera,kompisen gillade den men eftersom hon åkte med tåg  så kunde hon inte handla så mycket...

Fick grann tjejen för en tid sedan och knäppa några bilder av mig  igen ,hon börjar ha vanan inne kollade kläd garderoben och tog på mig kläder jag tror ni inte sett förut,hundarna är självfallet med på ett hörn ,de är enormt nyfikna på allt som sker.
Önskar er ett trevligt veckoslut ,själv  jobbar jag nätter,ha det gott!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar