tisdag 12 maj 2015



Hej på er här regnar det som bäst ,regnat hela dagen,väntar på värmen som lyser med sin frånvaro trist tycker jag,förra året hade vi ett underbart väder i maj men juni var kall.

Tänkte visa er några bilder här av min komod,den var brun förut men för några år sedan målade jag den vit och är nöjd med resultatet,ropade in den på en aktion för typ 15 år sedan ,det är en kärl ägodel som följt med  genom alla dessa år.Den har sin plats i köket,har en hushållsvåg stående ovanpå där jag förvarar frukt och grönskaker och en keramik skål där jag förvarar pepparkakssformar och brödkavel ,lätt och grabba tag i då den behövs,som rekvisita har jag en gammal kökshanduk med monogram hängade över kanten.

Tänkte även presentera mina hundar från.v Max ,Mici,Pähkinä ,Helmi och Steven.Mici,Pähkinä och Helmi är syskon.Stiven  är deras pappa .även Max pappa.

Ha en bra fortsättning av dagen!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar