torsdag 14 maj 2015





Hej på er allesammans ,har tillbringat lediga dagen med och städa och fixa tvätten så imorgon kan jag bara njuta av lediga dag nr 2. Imorgon måste jag ta mig en tur till posten och hämta ett paket ,berättar senare vad paketet innehöll.

Idag ringde min väninna och sade att jag kunde hämta kuddarna hon har nämligen sytt nya kudd fodral till mina kökstolar urläckra tycker jag, de är sydda av gamla lakan,jag är väldigt förtjust i gamla lakan dessa har jag haft liggande ett antal år i mitt skåp.
Jag är urusel på att  handarbeta och sy så jag får låta andra göra det .Bilderna här ovan visar nya stol  kuddöverdagen  och lakanen de är sydda av.

Ha en bra forstättning på  kvällen och njut av det vackra vädret för imorgon regnar det igen...hm...

Kram:-Nina-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar