söndag 17 maj 2015

Cream vårjacka

Tvättförvaring förrut



Att förvara tidningar i 

För smutstvätt just nu
Tjong i berget,härligt väder det varit idag,har spendrart dagen med att vara på jobb,det är så typiskt fint väder = jobb ,ledig dag/gar = regn.

Tänkte visa er min fina Cream  vår jacka är den inte fin ?!  Själv tycker jag den är helt underbar.
Här i veckan fick jag ett paket med posten  från Aveo,hade aldrig hört om dem  förut ,men följer en bloggare och hon nämner ofta Aveo så jag blev nyfiken och kollade deras sida ,de säljer allt från inredning till kakel ,gå in och kolla  Själv är jag väldigt dålig med att handla på nätet....Bloggaren jag följer hade köpt den  svartvita "tvättkorgen " blev så förtjust i den så jag beställde en likadan,fast jag förvarar inredningstidningar i min.
Beställde också en för smutstvätt har kollat in liknade tidigare men inte hittat nån lämplig ,tvätt säcken  ställde jag  i mitt skåp i tvättstugan.Förvarade tidigare min smuts tvätt i den röda plasthinken ,nu vill jag snabbt bli av med den så jag satte den till försäljning...
Ha en bra fortsättning på söndagen  och njut av det vackra vädret så länge det varar...
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar