onsdag 20 maj 2015


God kväll  får  jag väl säga ,har gjort updateringar på datorn som tagit en evighet ...

Har varit ledig i två dagar och vädret har varit ypperligt ,sockorna fick ryka,  nu är det barfota som gäller och lackade tånaglar,ett skav sår på helen har jag lyckats få också ,en hel skinnbit lossnade  autch säger jag...

Idag tog jag en fika med en före detta arbetskompis från silja tiden ,kärt återsende.
I ett halvt år har hon jobbat i samma stad som jag bor i,kunde ha träffats tidigare men bättre sent en aldrig eller hur...Visste inte att hon jobbade här ...

Idag gjorde maletkött biffar på svartpeppar färskost och tomat jätte gott , hittade receptet på nätet
Använde rågskorpsmulor istället för vete ,rekomederar.
Ja så var det då dags att lägga sig i snarklådan...God natt säger jag och ha en fin torsdag..
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar