måndag 16 mars 2015






Vilket härligt väder det varit idag också,vaknar tidigare då det är just.Första semesterdagen  idag och förkyld,men ingen temp längre,men hes som en kråka är jag.
Klippte ner lite buskar idag och så har jag varit på lång promenader med hundarna.
Tvättat lite fönster,dock inte på ut sidan ännu.Bytt gardiner.
Kolla bilderna i gästrummet hade ja g vinröda gardiner tidigare och vin rött sängöverdrag ,nu bytte jag till spetsgardiner och vitt säng överdrag, vilket tycker ni bättre om?
Spetsgardinerna köpte jag ifjol höstas för 3 € på FB-loppis.
Måste bara fotografera hundarna idag då de väntar på  att mannen i huset skall komma hem från jobb,de  vet precis tiden,mina arbetstider vet de inte då de är väldigt varierande ,nätter,kvällar mer kvällar en morgonturer faktiskt.
Ha en bra fortsättning av veckan så hörs vi segdan igen!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar