onsdag 18 mars 2015

Lingon o blåbär 2€
Finnwear 6€

Crem 12€


Mango 10 €
Jag har röjt undan kläder fört till UFF lådan och sålt och satt kläder till försäljning,köper nåt istället för det jag sålt,här ser ni några av super fynden.Cream jackan är köpt  på FB-loppis och är ett fynd,för Cream kläder är rätt så dyra.Kolla detaljerna på den ,lite spänd vid bysten men behöver ju inte knäppa den.
Lingon och Blåbär tunika ( blus),Finnwear tunikan och Mango jackan är köpta hos Selected 2 and hand.Lingon och blåbär och Finnwear tunikan kommer att vara  mina favoriter iår.
Selected 2 and hand ligger i Salo och värt ett besök,styling produkter kan du även fynda där,de har inte  varit använda utan enbart varit som rekvisita,de brukar lägga in om dem på Fb då de anlänt,mycket populärt.
Bakade typ en cheescake idag ,delar gärna med mig av receptet,men det får bli  i ett  annat inlägg.
Undrar om vi har lika fint väder imorgon ännu ,har inte hunnit kolla väderleks rapporten idag.
Var till laboratoriet på mitt årliga blodprov idag och till min fasa var det 50 st före mig i kö,men satt snällt och väntade på min tur,nästa gång reserverar jag tid via nätet,då behöver du inte vänta utan  blir inkallad på namn.
Har haft ett underbart semester väder  hoppas följande semester blir lika fin.
Ha en trevlig fortsättning på kvällen.
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar