söndag 15 mars 2015






Var och färgade och klippte håret på lördag,hade en av mina hundar med mig,blev bjuden på en gudomlig cheescake före ,min frisör vet precis hur jag vill ha håret och vad som  passar min peronlighet.
När jag satt där och fick håret fixat började näsan  rinna som från en kran.Kom hem och kände mig eländig,temp hade jag också,imorgon börjar semestern ,är så besviken,hade så mycket jag hade tänkt fixa ....Det kommer dock en annan dag..

Jag har tagit bort ljung från blomlådorna ,nu får vintern vara slut för min del(fast det skall bli kallt till slutet av nästa vecka spår meterologerna ( bak vinter mao,  vi får väl se).
Nu har narisserna tagit plats i blomlådorna,men än blommar  de inte,de är i knopp ännu,undrar hur många jag hinner köpa innan sommarsäsongen börjar....de är ju inte så dyra i mataffärerna .

Kolla hur mycket kuddar jag har i soffan,härligt med en massa kuddar ,lätt att byta ut kuddfodralen till nån annan färg.Själv har jag sålt bort sådana kuddfodral jag inte längre har behov av. just nu är det svart,vitt och begie som gäller för min del....

Ha en trevlig fortsättning på söndagen och njut av de vackra vädret.
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar