måndag 9 mars 2015





Våren är här,vilket ljuvligt väder det varit idag + 10,9 c visade våran mätare.
Bakom garaget börjar narciserna titta fram och så nåt annat grönt som nog är en sommar blomma har jag för mig.Det är trädgårdsmässä i Åbo i april och har funderat på och åka dit har en vännina som frågade om jag ville följa med,är inte nån hortonom precis ,men kul ändå,få ider och kanske köpa nåt.
Det här skulle jag behöva:Körsbärsträd, en vit vinbärsplantta,mårbacka pelargoner,pionlökar,rosmarin.
Hängde ut tvätten första gången efter vintern idag,kommer att dofta så gott och friskt...
För en tid sedan fyndade jag villa vita flata tallrikar på fb-loppis 6 st  köpta på Stockman,rikt pris 9,90€  ,köpte 6 st för 20€ kunde ha fått vara fler,men det går bra att kombinera med andra vita tallrikar,behöver ju inte vara likadana.
Ha en bra fortsättning på dagen ,och njut av det fina vädret,har varit ut på två långa promenader med hundarna idag blir nog lång promenad ikväll också.
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar