torsdag 5 mars 2015




Veckan börjar ta slut och imorgon är det fredag igen,själv jobbar jag hela veckoslutet.
Tänkte visa er mina fina loppisfynd,besökte en loppis med en vännina i början av veckan.
Fynden kan ni se på bilderna en sak jag glömde fotografera var ett vit arabia fat.Allt detta betalade jag 24,90 € för.
Vågen var 4 € en sådan har jag letat efter länge ,de hade en likadan  våg till salu för 20 € som var -50 % hade redan nappat den när jag fann denna vita våg för 4 € ,fynd eller hur.
Den gråa mössan helt ny betalade jag 1€ för,jumpern helt ny 4€ ,lädehandskarna helt nya 3€ som nog är herr hanskar men passar mina små händer utmärkt ,mycket nöjd med mina uppköp.Ibland kan man ha tur eller hur och göra riktigt fina fynd.
Ha ett skönt veckoslut !
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar