torsdag 26 januari 2017


Ung en gång

Best friends


Varit på yooga



Oj vad det känns skönt i kroppen idag var på min livs första yooga  kommer och fortsätta med det....fast nästa gång måste jag ha hörapparaterna i öronen för att höra instruktionerna ....

 Idag har jag haft maraton samtal med min barndomskompis vänner för evigt....

 Hade tänkt köpa en bukett tulpaner idag men vilken tur att jag inte gjorde det för fick en av svärmor.....

Har länge spanat in en tunika hos vilona och idag vek jag in och den var för halva priset en nummer mindre skulle det ha fått vara men de var slutsålda....

 Sedan jag började använda  kosttillskottet med mineraler och vitaminer så är jag betydligt piggare till kropp och själ....

Jätte halt ute hela gården är en ända stor isbana vilken tur att jag har icebuggs de var ett bra köp... 

Jag var också ung en gång en bardomskompis har tagit bilden ,hon hade hittat den i sitt fotoalbum... 

Skall ta en sväng ner till tvättstugan och stryka ett berg med tvätt...

Var försiktiga då ni går ut och promenerar.....

Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar