lördag 7 januari 2017



Dricker ett par tre ggr om dagen

Dricker på morgonen
Dricker på kvällen
God kväll på er!
Det har snöat idag och så har det bivit mildare och så mycket ljusare eller hur?!

Jag  har ju inte berättat för er men nu skall jag ta och göra det....
För lite  mer än tre månader sedan började jag använda fitine,hm ni undrar kanske vadå fitline!?
Det är ett kosttillskott som innehåller vitaminer, fibrer och mineraler de betyder ju inte att jag slutat äta mat för det....
Det är rena livsmedel som genomgår mycket noggranna kontroller ungefär som på läkemedel...

Kroppen tar till sig 98% av alla vitaminer och mineraler från drinkarna kallar dem drinkar för det är ett puver som blandas i vatten...
Syntetiska vitamin tabletter kan kroppen endast ta tillvara 30 % och då kosttillskotten  är vattenlösiga så  lagras de ju inte i levern och njurarna vilket ju är bra tycker jag....

Efter att jag började använda dessa så är jag piggare inte lika anfådd längre lätt i fötterna  varför jag inte är lika anfådd längre beror på att drinkarna förbättrar min andning (activize) för det går direkt till min kropps celler och öppnar dem det tar ju tre mån för en cell att förnya sig....

Min mage fungerar bättre jag som förut ofta hade sur mage och halsbränna det lider jag inte längre av och ofta brukar jag få det efter julmaten men inte iår..
Åt ju fyra antibiotika kurer irad vilket jag i normala fall brukar få så ont i magen av men inte nu och inte behövde jag använda mjölsyre bakterier heller.
Sover om nätterna gör jag som en stock då jag tar  Restorate ( nattmössan) för det  tar jag på kvällen har jag nattur tar jag den på morgonen innan jag går och lägger mig....
Har inte haft  sendrag heller efter att jag började använda Restorate....
Det var en bekant som sade till mig igår oj va du ser fräsch ut jag blev ju som ett levande fråge tecken ?! Och  då svarade hon ja menar det verkligenv,tack,tack svarade jag och blev väldigt glad,känner mig också mycket fräschare både inombords och utvärtes .... huden är dessutom inte lika torr längre.
Jag var nog ganska skeptisk till fitine först   men en vännina föreslog att jag skulle pröva för hon hade börjat må så mycket bättre....Ja så gick det ju som så att jag prövade och inte har jag ångrat mig.....

Dricker också ett  örtte  med naturlig örtblandning som  också är bra mot inflamationer ni vet jag och mina bihålor ...Det går dessutom och dricka kallt .... och gott är det....
Nej nu måste jag rusa ut med mina hundar,har träff med en 'äldre herre man...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar