söndag 5 februari 2017






Snowman


Fredagens loppis fynd


Hej på er!
Hoppas ni haft ett trevligt veckoslut.....

Jag har varit ledig detta veckoslut...På fredagen var jag till ett loppis har inte varit på ett tag...
Fyndade en svartvit tavla,ljushållare har länge letat efter en sådan skulle dock vilja ha en till.
En splitzer med formar för småbröd ,min har gått sönder.Mjukis djur = Snowman är förtjust i just honom .Vid jul tittar jag alltid  Snowman på tv,den är så rörande på nåt sätt...Ett underlag för te-påsar blev det också....
Igår vred sig mitt knä så där bara gjorde fasingens ont har gjort det en gång tidigare ännu gör det ont vet inte vad det beror på....

Köpte för en tid sedan en grå tunika från Vilona de hade bara stora storlekar kvar skulle ha fått vara en nr mindre men det gör ingenting...det har blivit en av mina favorit plagg drar den på mig varje dag då jag är ledig och hemma.

Sjalen eller poncon är också en favorit bara att sätta över axlarna den är köpt i England.

Häst "kragen" har jag äntligen fått upp på väggen den har legat i en av fåtöljerna i vardagrummet så där typ två år....

Det börjar närma sig semester igen så där om tre veckor ...längtar.... 

Det har varit ett mycket omväxlande väder, värme grader ,minusgrader om varandra vilken tur att jag har icebug för det har dessutom varit jätte halt....
Nu väntar de - c ....en vecka framåt....
Vi går mot ljusare tider för varje dag...Våren närmar sig....
Ja så är de ju tulpan tider ,brukar köpa en bukett i veckan typ   det piggar upp....
Önskar er en bra fortsättning av kvällen,hörs igen!
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar