söndag 15 januari 2017







God kväll!
Vi har fått snö kunde ha kommit til julen eller hur?!
Jag halkade på to kvällen  på en trall som du putsar fötterna på det var som om jag skulle ha stått på ett rullbräd jag flög som ett spjut och inget att grabba tag i heller ont ja det har jag haft lite här och där känner mig minsann mörbultad.
Tjugondag knut dansas julen ut  igår dansade våran julgran ut lite vemodigt....minsann
Stjärnorna i fönstret får vara kvar ännu denna vecka sprider lite ljus och värme i stugan/huset.

På fredag efer nattvak hade jag tid för klipp och färg av håret (inte illröd denna gång) väldigt nöjd med mitt hår igen en gång hiushuone vanilla kan nog sin sak. Hundarna, två av dem var på tandstensborttagning samma dag eftersom jag inte sov nånting då jag kom hem så sov jag flere timmar med hundarna efter att vi hämtat hem dem...

Det blev så tomt då julpyntet plockades bort, visste inte riktigt vad jag skulle ställa fram .
Festivo ljusstakarna som stått och tryckt i ett skåp fick komma fram emedan tomtarna packades ner för att plockas fram nästa år igen ,tomtarna får sussa sött men de måste ju vila upp sig de har ju så bråttom till jul....

Ja så var jag till tandläkare i veckan jour,de värker från och till i tänderna  jag var ju ivåras men ingenting hittades och då frågade jag om det kunde vara tandhalsarna? Nix fick jag till svar,nå väl de röntkade tänderna igen för säkerhets skull  för att utesluta nåt annat men ja det är tandhalsarnaTandläkaren satte extra starkt flour på tänderna och så  fickjag också en special tandkräm på recept...som jag skall tvätta tändrna med...

I veckan fick jag mina juogurt pulver så nu har jag gjort min egen juogurt.
Magen tackar och mår bra och innehåller allt vad magen behöver och gör att motståndskraften blir bättre också ,den innehåller dessutom  4 bakteriekulturer och det tycker jag är toppen...
 
Önskar er bra vecka...
Kram: -Nina-
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar