måndag 28 september 2015





Ja så var det måndag igen är ledig imorgon ,skall  ut och och åka båt till åbolands skärgård imorgon efter  några måsten  har nämligen ledig dag imorgon och då blir det en hel del  och fixa och göra.
Var just och badade bastu ,skön avkoppling  efter en arbetsdag tycker jag.
Just nu gillar jag svart och vitt och  i gästrummet har jag  för tillfället hängt upp posters i svart och vitt tjaa  de har nog hängt där en tid redan...
På toaletten har jag en poster i svart och vitt (house doctor) som  är helt ypperlig brevid den svarta tidningstället på väggen.
För en tid sedan fick jag kryddorna satta på glasburkar,burkarna ha stått i skåpet en tid men har liksom inte fått kryddorna i dem förrän helt nyligen,nu är det ordning och reda på  kryddhyllan kryddorna är inte i  en massa påsar och udda burkar där längre....
Näe nu blir det nog god natt för min del.
Sov gott...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar