onsdag 9 september 2015









Hej på er!D et var ett tag sedan har inte   hu unnit vara inne på bloggen på ett tag har jobbat  men idag skall jag till natt tur och har röjt upp i hushållet och tvättmaskinen snurrar på för fullt.Forsätter och städa under veckoslutet...Kunde vissereligen göra trevligare saker men det måste ju också fixas,hinner inte så mycket då jag mest jobbar kvällar och nätter...
Utmärkt väder att torka tvätten ute.Ännu har jag inte börjat använda sockor eller strumpor.
Gillar hösten men inte en massa kläder och långärmade jumprar...det bästa med hösten är nog färgerna och så blir det ju dags att tända ljus i varje vrå jag är  en stor konsument att elda ljus och det är ju så mysigt.Brukar ni  tända ljus i varje vrå?!
Har två nätter och är ledig under veckoslutet sist jag  hade ledigt veckoslut drog jag på mig en envis förkylning  som ligger i ännu...
Ligger en massa äpplen på marken på våran gård som jag måste plocka upp också ,det tar en liten stund och göra det också.....
Kolla den svartvita tvättpåsen från house doctor... själv förvarar jag tidningar i den,men den lämpar sig utmärkt för gosedjur,garnnystan,toalettpapper osv gillar väldigt mycket...
Har en annan påse med texten plan to wash som jag förvarar smutstvätt i den  går att placera in i skåpet i våran tvättstuga också   och  behöver  inte stå framme men är dekorativ  att ha på golvet också.
Tvättpåsarna är Från AVEO ifall ni blir sugna på dem....
Önskar en riktigt trevlig onsdag!
Kramis: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar