söndag 20 september 2015




Hej på er hur har ni det?!
Jag har försökt få nåt vettigt gjort men det har inte blivit så mycket av det.
Jag har dock bytt sommar gardinerna till höst...
Kör med vita och ljusa gardiner till hösten också det är då jag vill ha det ljust inne då det annors är mörkt och grått...
Gästrummet har naturvita gardiner köpta second hand de hel vita gardin tyget är köpta hos eurokangas.Våg marimekko gardinerna är köpta för tja minst 15 år sedan och hänger i köket.
Hur har ni det?
Nu  är det dessutom den årstiden då jag börjar tända ljus i varje vrå så mysigt så igår hängde jag ut den första lyktan och tände ljus där också.

Har kvar av sommar blommorna ännu,men flere ampell blommor har jag slängt redan.
Pelargonerna blommar för fullt där ute ännu plockade in några och satte i vas.
Ha en bra forsättning på kvällen,skall dricka en kopp lakrits te innan jag går och lägger mig,är så gott så...
Kram:- Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar