onsdag 5 april 2017












God kväll!
Våren är här men var är värmen igår var det bara +3c....
Besökte igår min förra hemstad och mina föräldrar och  min dotter träffade jag också ....
fick en försenad födelsdagspresent av dottern härliga länk tossor ....
Vi var ner till en strand nära mina föräldrar och kollade läget men där blåste det kallt minsann....

Skulle fotografera möllorna längs vägen på väg dit men det var en sådan dimma så man såg dem inte tydligt....På vägen tillbaka knäppte jag några bilder men de blev inte så lyckade....

Har fyra orkider som blommar och vad jag gillar dessa blommor....

På söndag besökte jag en närbelägen loppis och några fynd gjorde jag bla den svarta ljusstaken....

Glasburken ja det är : blivande påskdekoration,ännu har jag bara satt en liten mini våreld i burken men det kommer och bli mer men det får vi ta till påsk.....

Nu till ett helt annat ämne.Har ni nånsin varit med om nåt onaturligt  tex nåt som har med den andliga världen att göra.... ?!
När jag var sjutton arton år  så upplevde jag nåt som gjorde mig rädd....
Det hände i mitt föräldra hem där mina föräldrar då bodde.....
Jag kunde vakna på natten inte alla nätter ....kändes som om någon tittade på mig och när jag slog upp ögonen stod det en man med vit skjorta innanför dörren i mitt rum ... ...Det var jätte obehagligt och jag var rädd gick flere gånger till min systers rum och frågade om hon sett mannen hon hade inte sett  var så rädd ibland så jag bad att få sova med henne  ibland gick jag också ner till nedre våningen och väckte mina föräldrar och sade han är här nu... ingen annan såg honom...

Mamma frågade någon granne om de visste nåt om det oförklariga  de kunde berätta att det blivit begravda någon/några med rysk nationalitet i tiderna där som vårat hus låg....
Kanske mannen hade nåt budskap åt mig ,ville att ville lämnade  dem ifred men varför han valde sig att visa sig för mig det vet jag inte....

De hände andra oförklariga händelser också min syster måste cykla till bussen  för att komma till skolan och det var ett antal km...Då det var mörkt hade hon förstås lampa på cykeln hon hade en med batteri  jag mindes att hon sade att den slocknade på ett visst ställe på våran väg men tändes på nytt och så gjorde det varje gång....

Hundarna regerade också ibland ville  inte ut och göra sina behov de var livrädda och skulle in snabbt  så ibland blev behoven ogjorda på grund av räddsla....

Hästarna i stallet regerade också, ibland var de så oroliga utan förklaring så min syster sov med dem...
Mamma ville inte gå ner i källaren för det var nåt obehagligt som kom emot då hon gick ner dit....

Konstiga och underliga saker sker,visst har jag läst om spökhus och andar som visar sig men att det drabbar en själv....Mannen visade sig bara i detta hus...


Kram:Nina



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar