tisdag 18 april 2017




före 1

före 2

efter 3

efter 3






God kväll på er!
Påsken  är över för detta år.Var ledig en del av påsken och en del borde jag ha jobbat men så var inte fallet,redan på fredagen kände jag mig dålig och hängig då vi hade gäster, på lördag  hade jag ont i halsen  lite temp och hes som en kråka,så det var bara att  meddela jobbet att jag är sjuk.
Idag besökte jag sjuksyrran på företags hälsovården men hon sade att jag borde ha beställt läkartid,hon försökte ge mig en tid men det fanns det inte längre.Avaktar några dagar och sedan får jag väl ringa och få en läkartid.....

Nu har mina narcisser slagit ut men det har dröjt ,det har ju varit så kallt  och snöat har det också gjort nu och då och ingen värme ännu på en tid om man skall tro på meterologerna....

Har sommar semester i juni så då hoppas jag på sol och värme.... 

 Nu är jag helt blond ett tag i varje fall  det har tagit tid, gammal  färg skall bort  och flere gånger har det blonderats men resultatet är ju jätte bra är mera än nöjd....

Jag har inte använt mascara på flere år men nu ville jag se lite tjusig och fräsh ut så nu sätter jag mascara nästan dagligen på mina fransar,köpte först en lancome ( vattentät mascara ) med stor pensel, mascaran var helt okey gav fransarna volym och så men så jobbigt att sätta på  de nedre fransarna.Lancome mascaran blev tom och då köpte jag en Kanebo sensai mascara med liten pensel som är som gjord för mig  smidig och  lätt att använda utan att du har hela penseln på kinden.
Dessutom så tvättar du bort den med enbart vatten men vattnet skall då var minst +38c..

Köpte nya skor för kanske en månad sedan sievis promenadskor.De tillverkar arbetsskor också som de är mera kända för.
Skönare promenadskor får man leta efter om ni frågar mig,bra svikt ,mjukt botten och bra att promenera med.Jag har problem med mina fötter och är bottenet för hårt får jag jätte ont i mina fötter.Kan varmt rekomendera dem....

Köpte för några år sedan ett par ecco skor som är kända för att ha bra komfort ,ergonomi osv.
men det var en ren besvikelse får så himla ont i fötterna av dem och då har de en mjuk kudde innanför  men de hjälpte inte alls.....

Jag brukar ju göra nån kaka / tårta till varje högtid och i år blev det en tårta fylld med choklad mousse och den blev så god så ,vi smällde nästan i oss hela tårtan på fredag.... 
Önskar en bra forsättning av veckan....
Kram:Nina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar