söndag 4 december 2016






God kväll, så var det dags att tända det andra ljuset julen närmar sig...
Jag var  till Åbo här i veckan till öronläkare på grund av mina bihållor de gjorde bihållsskopi och ja jag skall bli opererad skulle redan bli i januari men jag sköt upp det till mars typ måste få tid och vänja mig vid tanken.Trodde  det skulle bli lokalbedövning men det blir det inte blir nedsövd....att bli nedsövd ja somnar gör man alltid menhur man mår då man vaknar så vill jag inte veta....
Läkaren sade att jag kunde vara täppt i näsan ännu nästa dag men  näsan bara forsatte och rinna det var bara att konstatera att det var snuva jag fått för på torsdage hade jag dessutom temp på kvällen....

Besökte några affärer i Åbo innan jag åkte hem med tåget...Zara och H& M home besökte jag ,vad jag köpte från Zara får ni se i ett senare inlägg.
Köpte en vit löpare med guld till köket  och papperslökar mysiga sockor hundarna fick också en dräkt visste inte att H& M sålde grejer för hundar också men nu vet jag det....
 Mina maileg nissar har fått komma fram ur garderoben och iår sitter de i hallen och  håller ett öga på vad som händer och sker...
Brukar inte titta på musikprogram men X-Factor Uk ja det måste jag bara kolla på de har dessutom nu sänt det på tv på sub så idag gäller det och kolla på hur det går för Sara Aalto from Finland hon har en härlig röst ni skulle ha hört hennes The winner takes it al ( Abbas låt) kan lova att de går kalla kårar....
Vet ni vad...Har semester from imorgon.....
Ha en bra fortsättning på veckan....
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar