söndag 11 december 2016







Before

After

After
Tredje advent redan oj vad tiden går fort....snart har vi julen här....
Idag har jag varit och sjungit de vackraste julsångerna ...Stämninsfullt och vackert   de är så rörande så tårarna kommer ....
Då sista versen sjungs i Härlig är jorden reser sig alla upp och står vilket gör det ännu mera högtidligare  julen kan börja efter att jag varit och sjungit de vackraste julsångern kyrkan  brukar vara smockfull de fanns tre olika tillfällen att gå och sjunga idag kl: fjorton,sexton och aderton det finns möjigheter att sjunga i olika kyrkor och församlingshem vid olika dagar och tidpunkter....
Lite snö skulle ha gjort det ännu mera stämninghetsfullare....

Jag har gjort pappergranar idag också  men ni får se bilder av dem en annan gång.....

Var och klippte och färgade håret här i veckan ni kan se före och efter bilder fast bilderna kommer inte tillrätta  beror på ljuset i frisör
 salongen...mycket nöjd ... med resultatet....

Julkorten är skrivna och postade fast jag har  inte skrivit lika många som förut....Tycker det är kul att skriva julkort men också att få.... det blir liksom mera personligt.Skickar nog juhälsningar åt de flesta av mina vänner via F-B.....

Semestern är slut så imorgon gäller det att maka sig till jobb.
Stressar ni på så här till jul?!
Gör inte det det blir nog jul ändå med eller utan stress....
Ha en bra början av veckan...
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar