måndag 26 december 2016















Ja så var den julen slut...
Har varit sjuk sedan före julen  nån typisk "jul bacill" skulle ha jobbat men varit sjukledig,tur att jag förberett allt före jag blev sjuk efetersom jag visste att jag skulle jobba...hoppas det snart går över....
Julmat ja det åt jag men det smakade liksom inte riktigt ,risgrynsgröt på julaftonsmorgonen ni ser hur det ryker om den på bilden.....
Gjorde en halloncheescake som dessert som ni skall få receptet på en annan gång....
Det har  mest blivit att ligga i sängen denna jul....
Hade dekorerat på toaletten också till jul hade ett år en hyacint på toaletten men den trivdes inte då det inte finns nåt fönster  där så nu har jag en konstgjord julstjärna där....
Hoppas ni haft en fin jul....
Julmat  ja det vill jag inte ha längre imorgon blir det ärtsoppa på skinkresterna....
Fast maten inte smakat nåt vidare känns det ändå som om jag ätit en hel del..... 
Ha en bra fortsättning på veckan...
Snart är det ju nyår vetja...
Kram:Nina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar