söndag 31 juli 2016








SEMESTER OCH NY SOFFA!
Ja så var det nu äntligen semester fast jag har nog inte fattat det ännu...
Fötterna får vila och kroppen och själen....
Tandproblem har jag,var i våras till tandläkare för att det små värkte hela tiden ,nån speciell tand kunde jag inte peka på,det röntkades sås ingenting speciellt ja det kanske kan vara nåt på gångs sa tandläkaren men var osäker....Slipade ner lite av tänderna för att jag gnisslar tänder tydligen,även det kan ge smärta,blev informerad att inte kan man rotfylla en tand  om det inte är nåt fel på den och vilken tand osv...Nå väl nu har jag gått med småvärk igen jag vet att mina tandhalasr kommer fram och kan värka också men det är så frustrerande det här...nån som är tandläkare och kan berätta för mig vad det kan vara?!

Hundarna fick en egen liten miniatyr soffa på lördag, de öppnade en outlet  djuraffär här i våran stad och denna fyndade vi..kuddöverdraget är tvättbart på bilderna har vi just plockat fram soffan ur lådan och skruvat på fötterna och soffan måste ju  prövas direkt...Och gissa om hundarna gillar och ligga där en riktigt egen soffa.....
Semestern till ära köpte jag två happy joe cider så skål på er....
Semester planer det har jag inte....tar dagen som den kommer...
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar