måndag 11 juli 2016










Idag har jag varit till Åbo på grund av min Roger pen,klipsen hade lossnat så nu skickades den på reparation så jag får var utan Roger nu en tid ,saknar Roger och behöver honom, men får hoppas att han snart kommer med posten....Nu behöver jag inte åka till Åbo på grund av Roger på ett tag....
Lite shopping blev det också ,köpte en matta,en matta till toan och ett par harem byxor och en kjol och ja te förstås från punnitse ja säästä....
Visar kläderna i ett annat inlägg...
 
Träffade även min systerson  över en kina food lunch, nam nam vi körde med Kina bufe`.

Förra veckan hände det en hel del kan jag tala om för er...
Episod ett:
Drömde att en kvinna ringde mig och frågade om jag ville bli journalist/ skribent för en tidning frågade förstås om lönen och hon lovade samma lön som jag har nu....sade förstås att jag måste fundera på saken,hon skulle återkomma ,men ringde aldrig upp,vilken tidning det var frågn om  vet jag inte...och vad jag svarade vet jag inte  ...Drömmen var så verklig så jag trodde det var sant....

Episod  två: Åt plättar med lingonsylt tog fel burk av misstag , men det samakade relativt gott ändå...

Episod tre: Fick åka till dejureingen sent på torsdag kväll ,hade ätit varma smörgåsar med oregano på och  ja oreganot fastnade i halsen och jag är väldigt känslig med min hals ,oreganot hade rivit ett litet sår i halsen,fick antihistamin för att ta ner svulladen ...Trött blev jag förstås och var groggig hela följande dag .....

På morgonen när jag åkte till Åbo så var vädret vackert men då jag  gick ut från sjukhuset ösregnade det och så har det gjort resten av dagen...och regn blir det resten av veckan om man skall tro på meterologerna.... Jag jobbar ju så det stör mig inte så mycket , men de som har semester gillar det nog inte....

Kjolen jag har på bilden är av märket Broadway och köpt hos prisma ,skjortan är köpt hos Zara skor calou som är trädskor med mjukt botten,har även ett par svarta de är väldigt sköna  ,även då du promenerar på kullerstenar...
 Lite blommor måste jag ju också vissa er ,de i vas från egen trädgård den vita minns jag inte namnet på ,min mamma kallade den nåt med knorr.....
Ha en forsatt trevlig vecka och njut ni som har semester....
Kram: Nina

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar