torsdag 21 juli 2016

After

After

After

After

Before

Before




Idag har jag haft ledig dag,dagen har jag spenderat med frisör salong  besök och att  röja upp hushållet.....
Fick håret klippt och färgat =  en mycket nöjd jag de kan sin sak hos hiushuone vanila de är väldigt duktiga och vet precis vad som passar min personlighet varje gång får jag en  ny röd nyans i håret och det tycker jag är kul...Ni kan kolla before och after bilder så ser ni skillnaden,brukar använda en mask så håller färgen längre sist hade jag orange nu köpte jag röd....
Den lila pocnchon  jag har på mig på bilden är köpt hos prisma  för - 50% den är väldigt skön att ha på sig ,brukar dra den på mig då jag tar min kvällspromenad med hundarna.
Jag brukar ha träff med en äldre herre man så där klo.21:00 på kvällen,han brukar sitta och vänta på mig bänken ,men denna gång fick jag vänta,sedan tar vi vår traditoinella promenad med hundarna.....Han brukar berätta historier från förr och hur det såg ut i vårat kvarter förut,det har varit åkrar här  förut ....
 På tisdagen var jag och plockade hallon  hos en bekant till mannen och  mig,så jag har nu  tio l i frysen...på bilden är inte hela mängden hade hunnit frysa ner det mesta...

Idag var svärmor och svärfar på besök och hon hade plockat fyra l blåbär åt mig ,happy ,happy,gav henne lite hallon istället ,vintern är räddad...
Äter bär alla dagar  nu när det finns färska .Röda vinbären har nästan mognat så dem måste jag också plocka då jag blir vakledig.....From imorgon har jag tre vaknätter framför mig...
Ja och sedan har jag bara nästa vecka kvar och jobba och så börjar semestern,som jag har längtat...
Önskar er alla ett trevligt veckoslut ,njut av det varma vädret så länge det varar...
Kram : Nina

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar