måndag 4 juli 2016


Taika mugg


Pentik skål,marmorerad vas ,kloss almanacka

Handdukar

Jackpot kjol


Green gate asietter

Esprit kjol
Juli redan ...och vädret idag, åska x 2 ,hagel och regn ser ut att bli som metrologerna spådde ostadigt och regn not me like...
Är nu vak ledig några dagar så hade hoppats på sol och värme...
Jag lovade visa er några av mina loppis fynd....
Har inte köpt allt på en och samma gång ,nånting är köpt under vårens lopp och några helt nyligen..
Bästa fyndet...Taika muggen och Green gate asitterna  den gången jag fyndade dessa var jag egentligen bara sällskapsdam skulle inte kolla in nåt men så föll ögonen på taika muggen i vitrinskåpet in vid kassan på loppisen ...kollade priset och oj då snabbt in med handen i vitrinskåpet innan nån annan fick ögonen på den för jag hade bestämt mig den skulle bli min...brevid vitrinskåpet på ett bord stod två green gate asietter  kollade priset och vips  plockade jag upp dem och  gick raka vägen till kassan för att betala....Borde få åtminstone en eller ett par taikamuggar till, de är som gjorda för att dricka te ur...
Asietterna ja ,gillar green gate  men gillar att ha udda asietter och bröd fat  också ...och ja det har jag också...
En Espirit och Jackpot kjol har jag också fyndat utan att pröva dem men det passade utmärkt jackpot kjolen blir en favorit i sommar...
Pentik järn skål för frukt odyl var också ett bra fynd liksom kloss almanackan fast skulle ha viljat ha en vit ,har spanat in sådana ,men när jag såg priset på den röda så  var det strunt detsamma att den var röd...
Har pippi på små vaser och den bruna marmorerade är fin tycker jag och jag gillar att typ ha en eller två blommor i en vas och då är den bra för ändamålet....
Ja ni blir nog urlessna på mig men måste bara få sätta en bild av pioner i detta inlägg också,har inte så många blommor på plantorna  och jag så fort de varit nära att slå ut så har  jag tagit dem och satt i vas...
Ja och så har jag fyndat två kökshandukar en  grå och en  till färgen vit och lila och en villla handhanduk som är så mjuk och len och ja den var helt ny ...
Tala om super fynd..ibland har man tur....
Ha en bra fortsättning av veckan och njut ni som är lediga och har semester...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar