fredag 12 februari 2016

Before

After

After


God kväll!
Efter två vaknätter var jag och fixade håret idag,var till en helt ny frisyrsalong för mig och måste säga att jag är super nöjd  .... tänker gå dit igen... det är  bra att byta frisör då och då..
På bilderna kan ni se before and after vad tycker ni?
Salongen heter hiushuone vanilla och kan varmt rekomendera den ligger i min hemstad Salo...
Peronalen super och frisörskan visste precis vad som passade mig hon fick fria händer....

Köpte  två buketter tulpaner idag då jag var till mataffären de hade specialpris men hade bara två färger vit och gul,vit me like men gul  tjaa de får duga hade tänkt köpa enbart vita men tyckte att buketten behövde lite färg så de blev en vit en gul....
Köpte även en Norsk inredningstidning som jag tänkte läsa / bläddra igenom  ännu ikväl om jag håller mig vaken,min dotter tipsade mig om den vet ju inte om det var just denna  men anyway den här köpte jag ivarje fall...
Hade tänkt bada bastu idag men det får vänta tills imorgon har ju nyfärgat hår så det får bli tills imorgon.
I morgon tänkte jag baka fastlagsbullar  tjaa det är ju redan förbi men jobbade då så det får bli imorgon,blir med  en blandning av hallon och jordgubbsylt och grädde...

Nu skall jag  bläddra igenom min Norkse tidning och bara lata mig ,ny dag imorgon och nya tag...
Ha ett bra veckosut!
Kram :Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar