tisdag 9 februari 2016



Hej på er!
Har inte hunnit varit inne på bloggen på en tid men  idag fick jag  en stund över så jag beslöt mig för att sätta mig ner och skriva lite grann...
På första bilden sitter jag  på ett cafe   vid namn Ihme ja  Kumma ett hemtrevligt cafe  där servicen är super bra.Cafet sysselsätter förståndshandikappade och det är en fin sak.
På cafet går det och ordna kalas ,möten och andra tillställningar också.Cafet har  två våningar i nedre våningen finns också saker till salu från arbetscentret där förståndshandikappade jobbar.
På bilden äter jag en pizza bit det finns både sött och saltigt i cafet.Du beställer vad du vill ha och blir serverad till bordet  är du te drickare får du en hel te kanna ,kaffedrickare får påtårkopp,har ni vägarna  förbi så ligger cafet i Salo på Anna gatan cafet är öppet må-fre från kl:10-16 lö-sö stängt.


Kolla den gamla plåtbilen... har inte visat er den förut gillar  ,gillar text vid sidan just married.

Azalean jag skrev om för kanske en  månad sedan är ännu vid liv  den vill ha mycket vatten men inte stå i vatten men vara så där lagom jämn fuktig och det har jag  faktiskt lyckats med....

Vädret är inget  du kan säga jippii va kul  just nu regnar det  ...Snön som kom förra veckan den sämlte bort under veckoslutet ....Vi har ett mycket varierande väder iblad -c ibland +c helre skulle det få vara några -c för det här är ju för trist....
Ha det bra  skall ta och fixa lite mat för det börjar knorra i magen.....
Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar