måndag 29 juni 2015



God morgon på er allesammans,tidigt vaken idag ,trots att klockan var vid 1:00 innan jag somanade,men tog mig en tupplur igår och det får man väl då man har semester.inte några tider att passa...
Började måla om en stol igår,gjorde det ute i det fina vädret ,men idag borde jag måla den en gång till men det får allt bli i  garaget,har också en spegel jag borde måla om inte glaset men ramen,får se om färgen räcker till.När stolen är  målad får ni se resultatet visar bild i ett senare skede.
Igår tittade jag på Stormskärs Maija  på tv,den gick nångång på -70 ,-80 talet   nu repris,på människornas begäran,alltså  gillar serien,den är gripande och om hur livet var förr...

Visar er här en bild på en paradhanduk och ställ,paradhanduken fick jag av en arbetskompis,va glad jag blev,hon hade köpt den i Norrköping berättade hon,hos  mig passar den ypperligt...
Ha en trevlig forsättning av dagen,idag har det lovats regn,det är ju inget nytt,så som de har regnat nästan hela juni...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar