söndag 28 juni 2015












Vindruvsranka


Hej på er !
Idag är det  fint väder ,solen skiner 0ch mätaren  visar +22c kan inte vara bättre.
Semestern börjar imorgon,igår blev det ett glas " vitt" och lite flere och färska jordgubbar med grädde så där semestern till ära,hade gäster/ gäst igår ,vilket ju var trevligt.
Idag blir det bara blombilder från min trädgård,pionerna har inte slagit ut ännu,men snart...
Har även en vindruvsranka ,fick rot /början av den för två år sedan ,och större än så har den inte blivit.
Semester planer?! Har inga sådana ,tar dagen som den kommer...
Projekt= Borde måla om en stol och hade tänkt göra det imorgon,få se hur det blir med den saken..

Var på torsdag till läkare för att visa upp öronen ,då hörseln försämrats märkbart på fem år,hm en vaxpropp inne i vänstra örat som läkaren försökte pilla bort,men lyckatdes inte med det,frågade om de hade sug för det brukar öronläkarna använda ,nå visst hade de sug,läkaren började suga med sugen men ut kom inte vaxproppen,men så långt ut kom den att läkaren kunde greppa den med en pincett,sade åt läkaren att det får väl bli till och skölja om den inte kommer ut.Läkaren trodde inte försämrade hörseln berodde på vaxproppen..Så nu väntar jag på remiss till  en öronläkare...
Idag blir det Kina food hade jag tänkt, hoppar på cykeln och tar en tur till Kina restaurangen.
Jag cyklar för det mesta ,bara i enstka fall använder jag bilen...är många gånger snabbare framme än med bil ,för du blir inte hängande i trafikljusen tex...

Njut av det vackra vädret,ha det  bra..
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar