torsdag 18 juni 2015






Jag får börja med och önska er alla en trevlig midsommar,vädret är ju inte det bästa ,men  tyvärr kan ingen påverka på hurudant väder det blir.
Hade inte så mycket blommor som blommar i trädgården för tillfället,pionerna har inte slagit ut ännu.
Jag är ledig imorgon och på lördag skönt fast efter fyra vaknätter är jag ganska så mosig kan jag tala om för er...
Igår blev jag så frustrerad,inte på nån annan men på mig själv,hade läkarbesök trodde jag ,det var torsdag och rätt klockslag men fel torsdag,det var nästa vecka jag har läkarbesöket,steg upp helt onödigt ,inget vidare mitt i vaknätterna ja och inte nog med det släppte ut hundarna på gården och trodde alla var inne men icke sa Nicke ,när jag skall föra ut soppåsen ja då sitter Stiven snällt och väntar på trappan ,gissa om den hade bråttom in?!
Möblerade om  lite grann i gästrummet dvs ändrade plats på föremålen,brukar plocka bort och plocka fram ni vet...
Kan bara inte låta bli och visa er en posters tavlan som hänger i gästrummet ,  det är så sant så ,vi borde göra mer av saker som gör dig lycklig eller hur?!
Gjorde idag en choklad  apelsin mousse kaka inför morgondagen, har inte gjort den förut ,har tagit det som tradition att göra  nån jag inte gjort förut till midsommar,ni skall få  receptet i ett senare skede och en bild,om den inte misslyckades...
Trevlig midsommar, njut fasstän vädret inte är det bästa,har jobb en vecka ännu sedan semester,och hoppas förstås på sol och hav och böljedans...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar