torsdag 18 januari 2018








God kväll på er!
Ja så har jag då gått på gymmet i tre veckor...   jag  föredrar ledda lektioner och från att ha varit soff potatis så ät det ju strongt gjort eller hur?!

Har bara prövat på bodypump och cross training tills vidare och t vå ggr i veckan beror ju på hur jag jobbar före jobb vill jag inte gå..... 

Cross training prövade jag på i november redan och gillade det men så blev det december och en massa program eller så jobbade jag  det var inte på samma gym jag går på utan ett annat och de hade bara crosstraining på fredagar...

Här kan du gå på timme på fm. också vilket jag gjorde idag...efteråt  är det skönt med bastu... dessutom stötte jag på en tjej idag  som skulle ge mig en pulsmätare hon inte behövde helt gratis härligt  hon visste dock inte om den fungerade men trodde nog det....

Och vilken känsla efteråt jag sprudlar av energi....Och vet ni vad jag har snart varit rökfri i åtta månader... känns sm jag gått upp i vikt några tonn sedan jag slutade röka... men mår mycket bättre.. kondisen är bättre..,.

När jag nu var på lektion idag hade jag bokat in frissör besök på samma gång så nu har jag en lite nyare look...Är väldigt nöjd....

Då jag far på promenad med hundarna hoppar jag genast ur sängen och drar bara på mig ytterkläderna.. på det blir det frukost och dusch.....

Jag är  inget vidare på det där och äta frukt men har fått smaken på persimoner  deras s'äsong är dock slut.. köpte förra veckan två kg så jag har en tid framöver..kiwi frukt går också an....

Bär ja det äter jag massor av på sommrarna nu på vintern sätter jag dem på jogurten...

 Julen är så gott som bortstädad ja så när som på en vit topp stjärna och mys fönstret....

Ljusslingorna har jag placerat på lite andra ställen....

Kolla vilken  gullig tavla den är på ett bräde och är hur gullig som helst.. den har jag fyndat på loppis....

Vi går mot ljusare tider  nu ..igår kom det dessutom snö så det gör ju också att det blir ljust...

Ha en god forsättning av kvällen....

Kram:Nina

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar